Tuesday, May 4, 2010

不講話口會臭咩?
醬仲意講
開大門,對著外面講啦
我做咩又管到你事?
去做管家婆拉
八婆
你不爽是你事,
管我屁事?
你黏線阿?
講野用個腦想嚇拉。
妖~!
發好去遠點啦。
醜字識不識寫啊

你擺明是偏幫拉
仲要問意見
她有做野咩?
我看你是腳筋黏腦筋
盲炳
去看醫生拉

你等吧。 。 。
全部走曬看你點死

我的態度就是醬拉
你吹咩
去complain我咯

我不撈
又要等你批? ?
你睡醒沒哦? ?
阿姑
省D拉

FML



2 comments:

Janez said...

saya mau pukul. If hari ini I didnt go faceb,forever no need to come to your blog lor? T.T >.< :P

eugene said...

allah~ hahaha~

Post a Comment